بررسی و توضیحاتی در مورد رنگ سال 2017

رنگ سال ۲۰۱۷ | دکراسیون منزل ست با رنگ سال ۲۰۱۷

رنگ سال 96 , رنگ سال 2017, دکراسیون 96,مد رنگ سال 96,دکراسیون داخلی ست رنگ 96

رنگ سال ۲۰۱۷ : در این پست از سایت قصد دارم برای شما دوستان عزیز دکراسیون و تاریخچه رنگ سال و رنگ سال ۲۰۱۷ رو بزاریم با ما همراه باشید

رنگ سال 96 , رنگ سال 2017, دکراسیون 96,مد رنگ سال 96,دکراسیون داخلی ست رنگ 96

رنگ سال 2017 | دکراسیون منزل ست با رنگ سال 2017

رنگ سال ۲۰۱۷

کمپانی پنتون امسال بازهم به سرعت عمل موسسه بنجامین مور در معرفی رنگ سال ۲۰۱۷ نرسید و نظرسنجی ها رنگ پیشنهادی Benjamin Moore که رنگ گل شاه پسند نام داشت را به عنوان رنگ سال ۱۳۹۶ انتخاب کردند. قبل از فرا رسیدن کریسمس و در ماه سپتامبر کمپانی های معتبر تعیین کننده رنگ مد سال رنگهای پیشنهادی خود را اعلام می کنند و در یک نظرسنجی رنگ منتخب اعلام می شود. کمپانی پنتون یکی از مطرح ترین اعضای این گروه است که تقریبا بیشترین رای را به رنگهای منتخب خود در سالهای گذشته اختصاص داده است اما ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ این عنوان به کمپانی بنجامین مور رسیده است و به نوعی Benjamin Moore در این زمینه از پنتون پیشی گرفته است.

روز چهارشنبه Benjamin Moore رنگ منتخب خود را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۷ – ۹۶ اعلام کرد. امسال این موسسه تصمیم گرفته بود تا رنگی متفاوت با رنگ سفید صدفی که سال پیش پیشنهاد کرده بود را معرفی کند و همینطور هم شد. رنگ امسال بنفش گل شاه پسند است ، رنگ سال ۲۰۱۷ از ترکیب رنگ خاکستری و بنفش به دست امده است که البته برخی وب سایت ها این رنگ را از ترکیب یاسی و بنفش حاصل دانستند اما وب سایت رسمی کمپانی بنجامین ترکیب اصلی رنگ سال ۹۶ را خاکستری و بنفش اعلام کرد.

رنگ سال 96 , رنگ سال 2017, دکراسیون 96,مد رنگ سال 96,دکراسیون داخلی ست رنگ 96

رنگ سال ۲۰۱۷ | دکراسیون منزل ست با رنگ سال ۲۰۱۷

تعبیر خواب کفش به اضافه خواب کلاه

تعبیر خواب کفش به اضافه خواب کلاه

کون

 تعبیر خواب - کفش
محمدبن سیرین گوید: دیدن کفش درخواب، دلیل زن بود. اگر بیند کفش نو در پای کرد، دلیل که زنی بخواهد یا کنیزکی بخرد. اگر درخواب کفش خود را سیه بیند، دلیل که آن زن توانگر بود. اگر کفش را سبز بیند، دلیل که آن زن مستوره بود. اگر کفش را سرخ بیند، دلیل که آن زن معاشر بود. اگر زرد بیند، دلیل که آن زن بیمارگونه بود. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن کفش درخواب بر هفت وجه بود. اول: زن. دوم: خادم. سوم: کنیزک. چهارم: قوت. پنجم: معیشت. ششم: مال. هفتم: سفر. و دیدن کفش درخواب، دلیل بر مردی بود که میراث قسمت کند.

تعبیر خواب - کلاه
محمدبن سیرین گوید: دیدن کلاه به خواب عز و جاه بود به قدر و قیمت کلاه. اگر بیند که کلاه او گوشه بر سر داشت، دلیل عمل بود از قبل پادشاه. حضرت دانیال گوید: اگر بیند که کلاه در سر داشت، دلیل بر خیر دین بود. اگر بیند که دستار بر سر کلاه نهاده بود، دلیل که راز خود را از مردم پنهان دارد. اگر بیند که کلاه ابریشمین در سر داشت، دلیل خیر بود. اگر بیند کلاه زرین در سر داشت، دلیل مال بود. اگر کلاه را از مروارید بیند، دلیل که عزیز گردد. اگر کلاه را آهنین بیند، دلیل که از پادشاه قوت یابد. ابراهیم کرمانی گوید: اگر ... 
بیند که کلاه خونین بر سر داشت، دلیل که خود را در پیش مردم عزیز پندارد و سخنهای محال گوید. جابرمغربی گوید: اگر این بیند که کلاه تابستان، به زمستان بر سرداشت، دلیل که کام دل یابد، و اگر به خلاف این بیند، دلیل که به مراد نرسد. ابراهیم کرمانی گوید: اگر درخواب بیند که کلاه سیاه بر سر داشت، اگر در بیداری داشته باشد، دلیل منفعت بود. اگر بیند که کلاه از سر او بیفتاد، دلیل است در غم افتد. اگر بیند که کلاه از سر او برگرفتند، دلیل که از جاه بیفتد. اگر کلاه نو بر سر داشت، دلیل که مرتبه او زیاد گردد. اگر کهنه بیند به خلاف این باشد. اگر بیند که کلاه سفیدبر سر داشت، دلیل دین پاک بود. اگر سبز بود طاعت گذار باشد. اگر سرخ بود نقصان دین او بود. اگر زرد بود بیمار باشد. اگر سیاه بیند، کسی را نیک بود که آن را در بیداری داشته باشد. اگر بیند که کلاه مرصع در دست یا در سر داشت، دلیل که به قدر و قیمت کلاه بزرگی یابد. اگر کلاهش درافتاد، دلیل که پادشاه مال او رامصادره کند و بستاند. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن کلاه در خواب بر شش وجه بود. اول: ولایت. دوم: ریاست. سوم: بزرگی. چهارم: عزیزی. پنجم: مقدار. ششم: منزلت. و دیدن کلاه دوز در خواب، دلیل بر مردی کاردان بود که خدمت بزرگان کند. 

کیر

تعبیر خواب داس به همراه دیدن خواب دعوا

تعبیر خواب داس به همراه دیدن خواب دعوا

داستان سکسی

 تعبیر خواب - داس
محمدبن سیرین گوید: اگر بیند داس در دست داشت، دلیل که آلتی بیاورد که وی را مال حاصل شود. اگر بیند با داس کشت و درو کرد، دلیل او را مال و نعمتی به رنج حاصل شود. اگر داس او بشکست و یا ضایع شد، مال او نقصان یابد. جابر مغربی گوید: اگر داس زرین یا سیمین در دست داشت، دلیل بود که از مال حرام چیزی حاصل کند.

 تعبیر خواب - دعوا
 دعوا اگر به صورت جدال باشد در حرف ـ ج ـ کلمه جدال آمده است ولی اگر دعوا منحصر به عصبانیت و ابراز خشم و بگو مگو باشد تعبیر دیگری دارد. اگر در خواب ببینید که با کسی دعوا می کنید که او را نمی شناسید از خویشاوند و عضوی از فامیل تکدر و آزردگی پیدا می کنید که بعد به صلح و دوستی می انجامد ولی اگر آن که با او دعوا می کنید آشنا بود دو حال دارد. اگر او با شما دعوا می کرد بیگانه ای به شما محبت می کند یا با انسانی خیر و نیکوکار برخورد خواهید نمود و اگر شما با او دعوا می کردید شما هستید که به دیگری محبت و خدمت ... 
می کنید که نا آشنا و غریبه است. اگر دیدید دو نفر با هم دعوا می کنند موردی پیش می آید که خوشحال می شوید.

داستان سکس