عکس های سوپر استار ایران محمدرضا گلزار

عکس های سوپر استار ایران محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و مادرش

عکس محمدرضا گلزار و مادرش

محمدرضا گلزار و برادرش

عکس محمدرضا گلزار و برادرش بردیا

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

عکس های الناز شاکردوست بازیگر توانا ایرانی

عکس های الناز شاکردوست بازیگر توانا ایرانی

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست و خواهرش

عکس الناز شاکردوست و خواهرش

الناز شاکردوست و برادرش

عکس الناز شاکردوست و برادرش

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

پیامک و جوک های جدید و باحال خنده دار امروز

پیامک و جوک های جدید و باحال خنده دار امروز

شوهر چگونه موجودی است؟
.
.
.
شوهر فعلا موجود نیست!
بیخود دلتونو صابون نزنید
یه دونه پیرمرد ته انبار مونده..!
فاکتور کنم؟

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊  جک   های خنده دار تلگرام ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 
خبرنگار: ببخشید میتونم ازتون بپرسم که اولین فعالیت اقتصادی موفق شما چی بود؟
.
.
.
.
من: خوب معلومه دیگه !!! برداشتن پول از کیف بابام…

مطالب طنز و خنده دار تلگرام

 

تو اینستاگرام یکی کامنت گذاشته بود:
کی بریم انقل؟
هی می‌گم منظورش چیه
.
.
.
دیدم منظورش میدون انقلابه
مردم با میدون هم صمیمی می‌شن

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام

 

حالا واویلا لیلی کتاب داریم خیلی.
علوم اسیرم کرد
ریاضی پیرم کرد
تا صبح بیدار موندم
تا اجتماعی خوندم
حالا واویلا دیکته
من میزنم سکته
واویلا هی مشق
من میکنم هی غش
مبادا روزی امتحانی باشه
نمره ی مازیره دوازده ای باشه
حالا واویلا لیلی بد بخت شدیم خیلی

 

مطالب طنز و خنده دار

 

ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﺩﺯﺩ ﮔﯿﺮ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﭼﯿﺴﺖ ؟
.
.
.
.
ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﺩﺯﺩﮔﯿﺮ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻟﮕﺪ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ
ﺻﺎﺣﺒﺶ ﺑﯿﺎﺩ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻭ ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﻨﻪ
ﻭﮔﺮﻧﻪ ﮐﺴﯽ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﺎ ﺩﺯﺩ ﮔﯿﺮ , ﺩﺯﺩ ﻧﮕﺮﻓﺘﻪ
ﻭﺍﻻﺍﺍ

 

جوکهای خنده دار

 

ﺁﻗﺎ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯾﻦ ﺍﻳﺮﺍﻧﻴﺎ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﻰ ﺍﻳﺮﺍﻧﻦ
ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﺧﺎﺭﺟﻴﻦ …
.
.
.
ﺍﻣﺎ ﺯﻣﺎﻧﻰ ﻛﻪ ﺑﺮﻥ ﺧﺎﺭﺝ ﺩﺭ ﺑﻪ ﺩﺭ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ
ﺍﻳﺮﺍﻧﯽ ﻣﯿﮕﺮﺩﻥ !

 

جوکهای خنده دار تلگرام

 

بچه ها ببینید کی اینجااااااس
.

.

.

.

من

 

جکهای جدید و باحال تلگرام

 

به یک عدد دوس دختر
.

.

.
جهت فراموش کردن دوس دختر قبلی نیازمندیم

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام

 

دلیل اینکه من خلبان نشدم اینه که
از خون میترسم
.
.
.
درسته ربطی نداره ،
ولی به توام ربطی نداره

.

.

یاد نگرفتی تو زندگی کسی دخالت نکنی؟؟؟

جوک

ده داستان واقعی از آدم‌های افسرده

ده داستان واقعی از آدم‌های افسرده

امروز برای شما عزیزان مطلبی با عنوان ده داستان واقعی از آدم‌های افسرده را قرار داده ایم که میتوانید در ادامه این مطلب زیبا را مشاهده کنید.

سلامت نیوز: افسردگی را می‌توان رایج‌ترین پدیده دوران حاضر نامید، چرا که بسیاری با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. تاکید این گزارش بر نحوه مبارزه افراد با افسردگی است و نه صرفا درمان آن.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فرادید، افراد زیادی با افسردگی در طول عمرشان دست و پنجه نرم خواهند کرد. افسردگی به اشکال مختلف پدید می‌آید اما در نهایت به یک شکل بر روی افراد اثر می‌گذارد: انزوا و طرد شدن از محیط و دوستان و خانواده.

هافینگتن پست در گزارشی تلاش کرده تا 10 داستان واقعی از افرادی که به افسردگی دچار شده‌اند را یکجا جمع کند تا عمق افسردگی بهتر درک شود.

افسردگی برای دختر 24 ساله چگونه است؟
حس می‌‎کنم افسرده شده‌ام. این احساس از یک سال و نیم پیش در من شروع شد. یک ساعتی زمان می‌برد تا به خانه برگردم، اما دریغ از کوچکترین احساسی در درونم... من حتی به اتفاقات چند دقیقه قبل هم هیچ احساسی نداشتم. به این فکر کردم که چه چیزی می‌تواند به من هیجان تزریق کند: سفر دو هفته‌ای به نیوزیلند برای دیدن خانواده‌ام. آنقدر منتظر ماندم تا شعله‌ای از هیجان قلب خشک شده‌ام را به آتش کشد، اما حتی دریغ از یک جرقه...

چیزهایی که نباید به یک فرد افسرده گفت
دکتر ادم کاپلین، استاد دانشگاه جان هاپکینز می‌گوید: «فکر کن! آدم‌های زیادی هستند که اوضاعشان بدتر از شما است... شاید شما بخواهید مسئله‌ای را از یک نگاه دیگر به فرد منتقل کنید، اما قرار نیست مطلبی که می‌گویید از همان زاویه دریافت شود. پس هر چیزی را نباید به یک آدم افسرده گفت... گاهی پیش می‌آید که ما نمی‌دانیم چه بگوییم، اما جملاتی را به شخص مقابل می‌گوییم تا او از افسردگی فاصله بگیرد ولی آن جملات مناسب نیستند و به همین دلیل نیز مشکل ساز می‌شوند.

افسردگی و اضطراب در قاب یک کمدی!

اضطراب و افسردگی دو اختلال پیچیده روانی هستند که توضیح آن‌ها کار ساده‌ای نیست، اما طنزی که در ادامه می‌خوانید، آن دو را به شما توضیح خواهد داد.

چیزهایی که فقط یک آدم افسرده می‌فهمد
برخی از موارد را هر کسی به راحتی نمی‌فهمد، اما افراد افسرده به سرعت آن را شناسایی می‌کنند. این را هم بگوییم که اکثر افراد افسردگی را با ناراحتی اشتباه می‌گیرند. یکی از باورهای رایج اما اشتباه در مورد افسردگی این است که این پدیده ناشی از ناراحتی بسیار زیاد شکل می‌گیرد.

دکتر دیوید کاپلان، مدیر ارشد انجمن مشاوران ایالات متحده، می‌گوید که نباید افسردگی و ناراحتی را یکی شمرد. وی در ادامه می‌گوید: «مردم زیاد از واژه افسرده استفاده می‌کنند، اما افسردگی یک اصطلاح پزشکی است. بنابراین در بسیاری از مواقع، منظور مردم از واژه افسرده همان ناراحت است. پس باید به تفاوت این دو واژه توجه کرد.»

تصاویری که افسردگی را بیان می‌کنند
عکاسی خلاق برای شرح وضعیت افسردگی به دنبال خلق تصاویری بوده که بتواند آن را به خوبی بیان کند. او موفق شد افکارش را در قالب مجموعه‌ای از عکس‌ها عرضه کند تا دیگران متوجه مسئله افسردگی بشوند.

مبارزه با افسردگی چگونه است؟

گاهی اوقات یک عکس از هزاران جمله بهتر می‌تواند احساسات را بیان کند. نام آن عکاس خلاق «کریستیان هاپکینز» بود که از سن 16 سالگی با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کرد. او تمام تلاشش را به کار گرفت تا افسردگی را پشت لنز دوربینش بیاورد. تصاویر او کمک می‌کند تا افسردگی به بهترین شکل درک شود.

افسردگی اغلب پنهان است. شبکه‌های اجتماعی هم در این بین بی‌تقصیر نیستند، چرا که زندگی افراد به شکل خوبی نمایش داده نمی‌شود. استفاده زیادی از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به افسردگی افراد دامن بزند.
منبع: HuffingtonPost
فرادید

داستان

چند روز یکبار رابطه جنسی داشته باشیم

چند روز یکبار رابطه جنسی داشته باشیم

همانطور که میدانید در رابطه جنسی باید نکات مختلفی رعایت شود.سلامت نیوز:اگر شما میلی به داشتن رابطه جنسی ندارید، بهتر است همسرتان این را بداند. مجبور نیستید زمانی که تمایل ندارید، رابطه برقرار کنید.
بسیاری از زوجین این نگرانی را دارند که آیا به اندازه کافی رابطه جنسی دارند یا نه؟ آنها نمی‌دانند داشتن چه میزان رابطه جنسی سالم محسوب می‌شود. در دنیای واقعی داشتن رابطه جنسی از زن و شوهری به زن و شوهر دیگر متفاوت است.

اما به طور کلی زوج‌هایی که در دهه سوم زندگی خود هستند بین یک تا سه بار در روز می‌توانند رابطه داشته باشند. رابطه جنسی در دهه چهارم با کاهش تدریجی مواجه شده و به ۲ بار در هفته می‌رسد. اما این به فقط به طور متوسط است و هیچ قانونی برای اعدادی که گفته شد وجود ندارد. اما بد نیست به این چند سوال جواب دهید تا بدانید در رابطه جنسی‌تان به اندازه کافی کارامد عمل میکنید یا نه!

احساس می‌کنید به اندازه کافی رابطه جنسی دارید؟
اگر شما خوشحال و راضی هستید حتی اگر به ندرت رابطه زناشویی برقرار می‌کنید، پس پاسخ مثبت است. شما به اندازه کافی رابطه جنسی دارید. برخی پزشکان معتقدند این طبیعی نیست که هیچ میل جنسی در کار نباشد اما واقعیت این است که هیچ علمی به شما نمی‌گوید چه تعداد رابطه جنسی برای سلامت جسمی و عاطفی شما نیاز است.

مطالعه‌ای نشان داده است افرادی که دو تا سه بار در ماه رابطه جنسی دارند، شادتر از افرادی هستند که کمتر از این میزان رابطه زناشویی دارند. اما این به آن معنا نیست که اگر شما بیشتر یا کمتر از این میزان رابطه جنسی دارید، نمی‌توانید شاد باشید.

رابطه جنسی، چند روز یکبار؟

آیا شریک زندگی شما احساس می‌کند رابطه جنسی شما کافی است؟
میزان رابطه جنسی به همراه پول در صدر فهرست جر و بحث‌های زن‌ و شوهرها قرار دارد. این جایی در رابطه شماست که بده بستانکم و ارتباط زیاد اهمیت دارد. اگر میل جنسی شما کم و شریک زندگی شما زیاد باشد شما به وضعیت جنسی خنثی می‌رسید. این به آن معناست که شما ولعی برای رابطه ندارید اما مخالف آن هم نیستید. زمانی که همسر شما رابطه می‌خواهد، می‌توانید بدن‌تان را آموزش دهید تا از حالت خنثی به حالت تحریک ارتباط برود.
اما اگر شما میلی به داشتن رابطه جنسی ندارید، بهتر است همسرتان این را بداند. شما مجبور نیستید زمانی که تمایل ندارید، رابطه برقرار کنید. همانطور که نمی‌توانید همسرتان را مجبور به برقراری رابطه جنسی کنید، در حالی که نمی‌خواهد. اگر هر دو شما به یک میزان میل جنسی داشته باشید، به نفع هر دوی شماست.

آیا نگران هستید که میل جنسی‌تان کم است؟
اگر می‌خواهید رابطه جنسی بیشتری داشته باشید اما بدن‌تان همراهی نمی‌کند، ممکن است مشکل پزشکی داشته باشید. مشکلات سلامت مانند فشار خون بالا، افسردگی، عدن تعادل هورمونی می‌توانند در ایجاد رابطه جنسی مشکلاتی را ایجاد کنند. بهتر است در این مورد با پزشک مشورت کنید. در صورتی که مشکل جسمی مطرح نباشد باید به مسائل روانی مانند افسردگی و اضطراب پرداخته شود.


این سه پرسش شما را در مورد این که به اندازه کافی رابطه جنسی دارید یا نه، به خوبی راهنمایی می‌کند. فقط شما و همسرتان هستید که می‌توانید به خوبی به این سوال پاسخ دهید.